A Ridikül Magazin megrendeléséhez kattintson erre a sávra!

Ridikül Magazin logo

A (túl)költekezés lélektana

Addig nyújtózkodj, amíg a takaród ér - tartja a mondás, mégis sokszor hajlamosak vagyunk túlköltekezni, sőt, olyan dolgokat is megvenni, amikre valójában nincs is szükségünk. De miért történik ez? Vajon a saját személyiségünk hajszol minket a vásárlás felé, vagy észrevétlen marketingfogások befolyásolnak bennünket? Mik azok a trükkök, amelyek elcsábítanak minket a pénztárig? A vevő célja, hogy eladjon, a kérdés az, hogy miként tudunk vásárlói szempontból megfontoltak lenni. Tarts velünk, ha szeretnél tudatosabb vásárlóvá válni és elkerülni a felesleges költekezést! Akikkel ma beszélgetünk: Judy, előadóművész, M. Éder Márta, nyugdíjas nyomdász, Wolf Gábor, kisvállalati marketing szakértő, Dr. Zelena András, a Budapesti Gazdasági Egyetem egyetemi docense.