Ridikül Magazin logo

Édes élet? 10 tipp, hogy megússzuk a plusz kilókat

A világ legnagyobb ellentmondásainak egyike, hogy míg őrülten diétázunk és edzünk a nyaralás előtt, hogy elérjük az áhított bikiniformánk, addig a vakáció alatt hajlamosak vagyunk teljesen elengedni magunkat. Éppen ezért nem ritka, hogy az emlékek mellett pluszkilókkal gazdagodva térünk haza. Legyen másképp idén!

Fotó: Shutterstock.com

1. Érdemes edzőcipőt, sportruházatot is csomagolni a bőröndbe: ne lehessen az a kifogás, hogy nincs miben mozogni.

2. Mikor megérkezünk a szállodába, ne csak a wellness-részleg és az étterem, de az edzőterem felől is érdeklődjünk. Ha van, indítsuk ott a napot: nem csak a testünket, a lelkünket is feltölti majd!

3. Futni és sétálni bárhol lehet, és biciklit is bérelhetünk robogó helyett. Ráadásul így megismerhetjük a környék szépségeit, és akár azt is kinézhetjük, merre érdemes kimozdulni este.

4. Éljenek a strandsportok! Próbáljunk ki új, szabadban végezhető edzésformákat: strandröplabdázzunk, szörfözzünk, kajakozzunk, kenuzzunk, tollasozzunk! Nagyon divatos mostanában a SUP, vagyis az álló, evezős szörf is: ne hagyjuk ki!

5. Figyeljünk arra, mit eszünk! Érdemes a saláták, grillhúsok, gyümölcsök közül válogatni: ezek is szinte mindenhol elérhetőek, igazán nyáriak, mégsem hizlalnak annyira. Szerencsére egyre több helyen kaphatóak már cukormentes fagylaltok, édességek: kóstoljuk meg őket!

6. A svédasztalos büféreggeli vonzó lehet, de ne veszítsük el a mértéket! Együnk körülbelül annyit, amennyit otthon is szokunk, és az édes péksütemények helyett válasszunk sonkát, sajtot, tojást, zöldséget, gyümölcsöt, müzlit.

7. Ne hagyjunk ki étkezést! Nyaralás alatt hajlamosak vagyunk reggel degeszre enni magunkat, napközben kajakómában fetrengeni, majd este újra jön a habzsidőzsi. Ez viszont felborítja a szokásos étkezési rutinunkat. Ebédeljünk valami könnyűt, a táskánkba pedig dobjunk be egy-két szem almát, banánt vagy néhány szelet müzlit, amit bármikor elmajszolhatunk tízórai vagy uzsonna gyanánt.

8. Fogyasszunk sok folyadékot! Mindig legyen nálunk egy palack víz: nemcsak jól fog esni a melegben, de éhesebbek is később leszünk.

9. Vigyázzunk az alkohollal! A színes koktélok rengeteg cukrot tartalmaznak: válasszunk helyettük száraz pezsgőt vagy bort, akár fröccs formájában.

10. De ami a legfontosabb: érezzük jól magunkat! Ne csak a nyaraláson, hanem utána is, amikor örömmel nyugtázzunk, hogy a kiskosztümünk a vakáció után sem feszül jobban rajtunk.

Címkék: sport, fogyókúra, nyaralás, étkezés, fitt nyár

Még nincs hozzászólás

Szóljon hozzá!


Az ide beírt név jelenik majd meg a hozzászólásánál!

Az ide beírt emailcím nem fog megjelenni a hozzászólásban, kizárólag az esetleges válaszhoz tároljuk!

Figyelem! Az ide beírt szöveg minden látogatónk számára látható lesz!

A ridikulmagazin.hu site adminisztrációs és moderálási alapelveibol eredoen elofordulhat késés a beküldés és a megjelenés között!