A Ridikül Magazin megrendeléséhez kattintson erre a sávra!

Ridikül Magazin logo

A nők 91%-a csalódott

Ma a magyar nők egyszerre építenek karriert, vezetnek háztartást, nevelnek gyermeket (41% egyedül!), 82%-ban fő döntéshozói a családi kasszának, és rengeteget vásárolnak. Hatalmas befolyást jelentenek, mégis a nők 91%-a csalódott!

Miért? Mert a márkák hirdetési stílusa férfias, sztereotípiákban gondolkodik, szexista vagy felületes. A reklámok egészen egyszerűen semmibe veszik a nőket.

Rémes, hogy sokan még mindig azt hiszik, hogy a nők olyan termékekre vágynak, ami „rózsaszín és kicsi”. Egy weboldalon megjelenő szolgalelkű titkárnő, ősz nagyi, szőke szépségkirálynő pedig egyenesen sablonos unalom!

A nők sokfélék!

Itt az idő kimondani, hogy a nők női nyelven, női stílussal és női elvárásokkal vásárolnak, döntenek pénzügyi kérdésekben.

A B2W (Business to Woman) Fesztivál a NŐI célpiacot célzó marketingesek és vállalkozók legnagyobb konferenciája, kiállítása, vására szemléletváltó, tabudöntő elhatározásokkal.

Szuper lenne, ha a cégek végre felismernék a nőkben rejlő hatalmas erőt, hiteles, valós és felelős termékekkel, reklámokkal, programokkal csábítanának el minket! – mondta el lapunknak Pálfi Éva főszervező, B2W alapító, női marketingszakember.

https://www.palfieva.hu/fesztival

(x)

Még nincs hozzászólás

Szóljon hozzá!


Az ide beírt név jelenik majd meg a hozzászólásánál!

Az ide beírt emailcím nem fog megjelenni a hozzászólásban, kizárólag az esetleges válaszhoz tároljuk!

Figyelem! Az ide beírt szöveg minden látogatónk számára látható lesz!

A ridikulmagazin.hu site adminisztrációs és moderálási alapelveibol eredoen elofordulhat késés a beküldés és a megjelenés között!