A nők 91%-a csalódott
Ma a magyar nők egyszerre építenek karriert, vezetnek háztartást, nevelnek gyermeket (41% egyedül!), 82%-ban fő döntéshozói a családi kasszának, és rengeteget vásárolnak. Hatalmas befolyást jelentenek, mégis a nők 91%-a csalódott!
Miért? Mert a márkák hirdetési stílusa férfias, sztereotípiákban gondolkodik, szexista vagy felületes. A reklámok egészen egyszerűen semmibe veszik a nőket.
Rémes, hogy sokan még mindig azt hiszik, hogy a nők olyan termékekre vágynak, ami „rózsaszín és kicsi”. Egy weboldalon megjelenő szolgalelkű titkárnő, ősz nagyi, szőke szépségkirálynő pedig egyenesen sablonos unalom!
A nők sokfélék!
Itt az idő kimondani, hogy a nők női nyelven, női stílussal és női elvárásokkal vásárolnak, döntenek pénzügyi kérdésekben.
A B2W (Business to Woman) Fesztivál a NŐI célpiacot célzó marketingesek és vállalkozók legnagyobb konferenciája, kiállítása, vására szemléletváltó, tabudöntő elhatározásokkal.
Szuper lenne, ha a cégek végre felismernék a nőkben rejlő hatalmas erőt, hiteles, valós és felelős termékekkel, reklámokkal, programokkal csábítanának el minket! – mondta el lapunknak Pálfi Éva főszervező, B2W alapító, női marketingszakember.
https://www.palfieva.hu/fesztival
(x)
Még nincs hozzászólás