A Ridikül Magazin megrendeléséhez kattintson erre a sávra!

Ridikül Magazin logo

Kamutestek kontra valódiság

Ráncok, kibuggyanó hurkák vagy éppen árulkodó narancsbőr - olyan jelenségek, amelyekkel a kor előrehaladtával egyre nagyobb eséllyel találkozhatunk. A filmek és a reklámok azonban azt sugallják, a tökéletes nők hírből sem ismerik ezeket - még szerencse, hogy vannak, akik felhívják a figyelmet rá, hogy ez is csak egy hollywoodi hazugság.

Fotó: Facebook

Minél fiatalabbnak tűnni és minél kívánatosabbnak lenni – a sztárok világában ez a megélhetést, a talpon maradást jelenti. Nem véletlen, hogy ők az első számú reklámarcai a plasztikai sebészetnek. Persze ahogyan mindenhol, itt is akadnak kivételek.

Olyan ismert emberek, akik azt mondják: nem hajlandók beállni a sorba, és megmutatják: a természetes öregedés is lehet elegáns és szép.

Éljen az igazi test!

Gillian Anderson például egy éve  a közösségi oldalára kitett smink nélküli fotójához ezt írta: „szégyen nélkül öregedni”. Egy interjúban pedig kifejtette, gyalázatosnak tartja, amiért a világban elfogadott nézet, hogy egy nőnek szomorúnak kell lennie, amiért öregszik. „Ez hajszol mindenkit a plasztikai sebészekhez, mert fiatalnak maradni elvárás egy nőtől.”

De nem csak ő kampányol a botox és a szike ellen.

Salma Hayek több interjúban is elmesélte, megőrülne, ha egy tűvel közelítenének az arca felé. Ő inkább krémekkel ápolja a bőrét, és 50 évesen így is tökéletesen néz ki. Aztán ott van a legszexibb született feleség, Eva Longoria, aki napi másfél órás sporttal és tudatos táplálkozással tartja magát formában ahelyett, hogy plasztikai sebészetre járna. 

A természetes öregedés legautentikusabb példája azonban minden kétséget kizáróan Lauren Hutton. A 73 éves exmodell egyetlen csodaszerben hisz: a kókuszolajban – semmi mást nem is használt élete során arra, hogy frissebbé, fiatalabbá tegye a bőrét vagy a testét.

Alakbarát kampányok

Persze csak rajtunk múlik, hogy elhisszük-e, valóban nem nyúltak műtéti módszerekhez ezek a tökéletes testű és bőrű színésznők. Amikor a világ azt sugallja, hogy a nő csak gyönyörűen és fiatalon vonzó, bizony elkelnek azok a kampányok, amelyek rávilágítanak: a mindennapok asszonyai és lányai nem ilyenek.

Itthon a legismertebb kisfilmeket a Dove készítette, melyekben többnyire átlagos testalkatú nők mutatják meg zuhanyozás közben, hogy kicsit teltebben, nagyobb pocakkal is jól érezheti magát az ember a bőrében.

Hasonlóan jóleső kampányt készített két éve a Swimsuits for All, mely a fürdőruháit nem nádszálvékony lányokon, hanem egy plus size modellen mutatta be, akiről a striái és a narancsbőre ellenére is sugárzott az önbizalom.

Hasonló célt szolgált a ModCloth 2015-ös fürdőruha-fotókampánya, amelyben a cég saját dolgozói álltak modellt az új kollekcióban. Az üzenet egyértelmű volt: minden test strandra való!

Idén ugyanezt a #TargetSwim kampány üzeni: gördeszkás, videómegosztó-sztár és táncos pózol retusálatlanul a fürdőruhákban, melyekből itt-ott kilátszanak a hurkák és a redők. 

Azt pedig, hogy a testképprobléma nem csak a nőket érinti, a férfiruhákat forgalmazó Dressmann hangsúlyozta Underwear for Perfect Men elnevezésű kampányában, amelyben sörpocakos és pálcikatestű férfiak egyaránt modellt álltak alsóneműben.

Aki tehát most, a bikiniszezon kezdetén elkeseredve nézegeti magát a tükörben, keresse meg ezeket a kisfilmeket, és merítsen belőlük önbizalmat! Azután pedig irány a strand!

Címkék: kampány, salma hayek, eva longoria, gillian anderson, lauren hutton, swimsuits for all, modcloth, underwear for perfect men, targetswim

Még nincs hozzászólás

Szóljon hozzá!


Az ide beírt név jelenik majd meg a hozzászólásánál!

Az ide beírt emailcím nem fog megjelenni a hozzászólásban, kizárólag az esetleges válaszhoz tároljuk!

Figyelem! Az ide beírt szöveg minden látogatónk számára látható lesz!

A ridikulmagazin.hu site adminisztrációs és moderálási alapelveibol eredoen elofordulhat késés a beküldés és a megjelenés között!